Güncel Haberler

b01

Geliştirme için ilk Çözüm Durağınız3

Rakamlar her şeyi söylüyor. Küresel olarak, rüzgar sektöründeki ilerleme, yıllık kurulu gücün artması ve sektöre yapılan yatırımların artmasıyla güçlü olmaya devam ediyor. Yalnızca 2015 yılında, dünya genelinde yıllık yüzde 22’lik bir pazar büyümesiyle 63.013 megavat rüzgar enerjisi kapasitesi kuruldu. Ana akım, rekabetçi ve rekabetçi bir marka olma yolunda ilerlemeye devam etmektedir.

hem gelişen hem de olgun pazarlarda güvenilir güç kaynağı. Aslında, rüzgar, ABD’de ve dünyanın birçok yerinde fosil yakıtlarla etkin bir şekilde rekabet edebilecek kadar ucuz hale geliyor.

Rüzgar enerjisi zemin kazanmaya devam ederken, termik güç kaynakları ve doğal gaz endüstrisinde en iyi gördüğümüz üç ana eğilime bir göz atalım:

1. Stratejik Ortaklıkların Oluşumu

Thomas Edison, elektrik ampulünün icadının arkasında olabilir, ancak Edison, icatlarını yerden kaldırmak için hem finansal hem de ticari yan ortaklarla çalışmadı ve bu ortaklıklar olmadan, bildiğimiz şekliyle ampul bugün hiç almamış olabilir.

Rüzgar sektörü genelinde, bu tür bir ortaklık ve işbirliği çok önemlidir. Zorlu maliyet hedefleri ve kentsel alanlara daha yakın rüzgar enerjisi inşa etme ihtiyacıyla mücadele eden rüzgar operatörleri, rüzgarın rekabet gücünü korumak ve artırmak için uzun vadeli stratejik işbirlikleri oluşturmalıdır Bir tedarikçi veya orijinal ekipman üreticisi ile uzun vadeli bir ortaklığı sürdürmek yalnızca zaman kazandırmakla kalmaz ama aynı zamanda ölçek ekonomileri yoluyla maliyet tasarrufu da sağlayabilir.

Aslında, rüzgar, ABD’de ve dünyanın birçok yerinde, fosil yakıtlar yerel ekonomi ile etkin bir şekilde rekabet edebilecek kadar ucuz hale geliyor, ancak üretim temelli kaldıraç.

bileşenler yerel olarak da özellikle büyük bileşenler için uzun mesafeli nakliye maliyetlerinin ortadan kaldırılmasına yardımcı olur

2. Yerelleştirme talebi

Thomas Edison, elektrik ampulünün icadının arkasında olabilir, ancak tek başına çalışmadı. Edison, icatlarını hayata geçirmek için hem finansal hem de ticari ortaklarla birlikte çalıştı ve bu ortaklıklar olmadan, bugün bildiğimiz şekliyle ampul asla alamazdı. olduğu gibi – ve tek kişi o değil. Dünyanın en etkili iş modellerinden ve şirketlerinden bazıları geliştirildi.

tamamen yeni endüstrileri tanımlayan ürün ve hizmetler ile sonuçlanan tamamlayıcı ve uzun süreli ortaklıklar.